11:29

tjinixen bloggen!

god morgon bloggen! eller god morgon och god morgon klockan är ju snart halv 12.

jag vet att jag har börjat skriva åt det här hållet, och det tycker jag inte är alls snyggt.
men när jag kan komma hem och skriva på min egna dator så kommer jag att skriva så som jag alltid gjort!
för nu är jag ju hemma hos Elvira och Rosanna.

i går kväll hade vi jätte kul, vi tittade på film, pratade lite spelade ...... och åt godis och ostbollar.
jag har bilder på kameran från i går, men dom laddar jag upp när jag kommer hem.

i dag vet jag inte riktígt vad vi ska göra, eller JO!! vi kanske ringer Julia, om inte hon är med Wilda, fast då kan vi ju leka allihopa!
fast nu hinner jag ínte blogga mer för vi ska typ äta frukost och lite annat.
bloggar mer sen,

KRAM EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0