Äntligen fredag..

Äntligen är det fredag, sista dagen i skolan.

i dag har dagen gått ganska snabbt.
Vi hade läxförhör på Historian, tror endå att det gick ganska bra.
Sen gick  dagen som ett rullandeband, sista lektionen hade vi gymnastik.

Efter gymnastiken ringde jag till Julia, vet inte om jag får säga en sak, men om vi gjärna vill veta så tryck här:

http://shuli.blogg.se

Efter det åkte jag hem, jag var försenad till fotbollen så jag cyklade snabbt.
När jag kom till fotbollen trännade vi lite, sen spelade vi låtsas match mot ett annat tjej lag.

När jag kom hem gick jag direkt upp i duschen.
Sen bytte jag om, och nu sitter jag här och bloggar♥

20:30 ska vi gå ner till majbrasan.
Hela området kommer typ vara där.
Dom kommer sälja korv mm...
Tror att jag ska putta in Julia i brasan, NEj!!!! bara skoja!♥

Men nu hinner jag inte blogga mer, ska ut och studa studsmatta.

Trevlig valborg!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0