en bra dag..

tjenare bloggen!

i dag har det varigt en bra dag, vi började med music, sen tråkig läsförståelse.
sen var det rast, ja.. och dagen slutade med slöjd.
på fritids så tog jag, Emilia och Hanna skeatebordar och körde.
det var jätte kul.
sen gick jag Hanna,Elvira och Rosanna hem till mig.
ja.. och nu har dom precis gått.

18:30 ska jag på fotbollsmatch.
jag ska ocks¨å följa med Elvira och Rosanna och köpa vandrande pinnar, våra ska träffas.x) >>
ja.. igentligen ska dom göra det en speciel dag men, ja.. det har blivigt ändringar.

kollade också på  http://www.shuli.blogg.se
och jag tror att jag också ska gå med på bloggtrafik.
vid mer info gå in på,

http://www.shuli.blogg.se
 
på lördag ska våran familj och Elvira och Rosannas familj bort till Emilia.
och efter det så ska jag kanske sova över hos Emilia.

men nu kan jag inte skriva mer för mamma behövde åka iväg snabbt för Tilly "hannahs kompis" mamma hade trillat och gjort illa nacken. ajaj..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0