EN RIKTIGT KUL DAG

Hej alla fina bloggtittare!

i dag har det varigt en jätte kul dag.
det började med att vi vaknade tog in datorn på rummet ocg gick in på facebook.
sen gick vi och kollade på TV, och åt frukost.
sen klädde vi på oss, efter en liten stund så ringde Julia ocg frågade om jag, Elvira och Rosanna ville följa med henne och Hanna och shoppa, det ville vi.
jag ringde och frågade mamma.

sen ringde Julia och sa att Hanna inte skulle följa med, hon hade  tydligen blivigt sur på Julia för att hon sa att hon ville cykla med oss till ett annat ställe, fast att Julia sa att hon fick följa med.
man.. aja...

när vi var framme så gick vi direkt in på ett kafe och fikade.
sen gick vi till leksaksaffären och köpte "mer" kulor.
sen gick vi till en annan liten affär som typ fins överallt och köpte godis, hihi-hehe.^^
när vi hade ätigt upp godiset så gick vi in till en mataffär och köpte studsbollar.hihi. x)

sen cyklade vi hem igen, efter en litenbit sa Julia att vi kunde cykla en "genväg" när vi cyklat en bit så började vi misstänka att det inte var en genväg, utan att Julia hade lurat oss, det var en "omväg".
ja..vi ble´v inte "jätte" glada.^^.
fast Julia tyckte att det var kul.

när vi kom hem till mig så gick vi till poolen och tog bort lite isflak, för mamma och pappa hade tagigt upp en litenbit av plåten.
när vi fått upp lite bitar " många bitar" så orkade vi inte mer, så vi gick och studsade istället.

när klockan var 17:30 så gick Julia för hon skulle äta middag.
Elvira och Rosanna gick typ.. klockan 17:50.
vi hade i varjefall jätte kul.

jag ska typ leka med dom Tisdag, Onsdag och "kanske" Torsdag.

men nu har jag inget mer att skriva om.

KRAM EMMIE


Kommentarer
Postat av: Julia

Urnajs dag ;)

2010-04-18 @ 19:50:07
URL: http://shuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0