god morgon

hej alla sötisar!

i dag är det lördag, vilket betyder att man får äta godis, och att man får sov mårgon!
ja.. som ni har märkt så vaknar jag väldigt tidigt på morgonen.hihi..

i dag ska jag sova hos Emilia, för mamma och pappa ska bort.
oo.. juste.. Hanna kanske också ska sova hos Emilia.
min lilla syrra ska sova hos sin kompis Tilly.
jag längtar värkligen.



i dag ska jag typ vara med Emilia och Hanna eller nåt, efter som att jag ska sova hos Emilia.
eller JO! jag ska nog vara med Emilia och Hanna, för vi skulle typ åka och shoppa.
vi ska typ åka och köpa kulor, för vi spelar kula i skolan.
ooo.. nu kanske tycker att det är lite barnsligt, men det är aktiskt väldigt kul.

aja.. nu ska jag äta frukost för min lilla syrra "Hannah" ska spela basketmatch.

KRAM EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0