God morgon

hej alla sötisar!

har precis vaknat å är jätte trött.
i dag ska jag typ vara med Julia, efter min fotbollsträning och Julias dans.

igentligen så skulle jag vara med Emilia, men hon ska vara med Elvira och Rosanna.
Dom ska typ köpa vandrande pinnar, som jag igentligen skulle följa med och köpa.
Men dom kommer nog att köpa dom utan mig och säga:
OJ!! vi glömde att ringa dig.
Eller...
HOPPSAN, nej men vi viste inte att du skulle följa med.

någonting sånt.

igentligen skulle jag sova hos Emilia i går kväll, men jag var jätte trött och hade ingen lust, när Elvira bara hela tiden sa till Emilia: sms:a mig i morgon, för vi ska ju leka. och så skulle jag sova över.<<"

men snart ska jag nog äta frukost, jag är jätte hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0