hemma

i dag har det varigt en rolig dag!

skolan var helt normal, tills efter 10 rasten.
Då började vi tränna på våran pippi pjäs som vi ska visa för fadderbarnen, föreldranrna och kanske någon mer.
jag får inte avslöja för mycket, för min mamma-lite pinsamt, läser min blogg.

men jag ska ivarjefall spela pippi, Amanda ska också spela pippi.
För det fanns inte roller till alla, så därför fick jag och Amanda dela på pippi rollen.
Och efter som att pippi är med nästan hela tiden, så får vi spela halva var.




oooo...
vänta lite..
jag ska gå på toa.













Efter skolan gick jag till fritids, där gjorde jag krympplattor.
för F:are-3:orna så är det Talang varje år där man får vara med och delta.
min lilla syrra Hannah var med, hon sjöng, så vill stjärnorna- Molly sandén.
tyver så missade jag det, för jag hade fått fel tid. :(





tillbaka...!
till pippi saken-snacket.

här kommer rollerna..

Annika: Elvira
Tommy: Ebba
Emilia 1: fram delen av hästen
Emilia 2: bak delen av hästen
Philippa: herr Nilson
Marie: Pruskiluskan
Hanna: tjuv
Alva: tjuv
Fredrik: tjuv
Axel: tjuv
Noah: polis
Sebastian: polis

jag tror att det var alla.!?



sitter och kollar på SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE.


har tänkt att den här bloggen ska vara en lite mer, bild blogg.
Jag ska försöka att lägga in lite mer bilder.
så kanske det blir lite roligare för er att läsa.

i morgon så kanske jag jag göra ett litet täst, som jag ska lägga ut på bloggen.
men inte i dag.!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0