Måndag..

hej alla söta bloggtittare!

i dag har det varigt typ.. världens bästa dag på väldigt länge..

jag vaknade ganska sent på morgonen.. hehe :D..
sen gjorde jag allt man brukar göra på morgonen, äta frukost o.s.v.
sen kom jag till skolan, det första vi gjorde det som vi gör varje måndag morgon, var att man skulle hämta sin loggbok och klistra in veckoplaneringen o.s.v.

sen han vi inte så mycket mer innan vi skulle ha rast, bara att vissa fick berätta lite vad man hade gjort undet påsklovet.
efter rasten fortsatte vi som inte hade fått berätta,att berätta.. hihi-hehe..
sen gick dagen mest som ett rullande band.
åå.. juste..jag glömde nästan..helt plötsigt efter lunchen så kom våran skolsköterska "Stina" in och sa..
ja barn, ni ska ta STELKRAMPSPRUTAN,och jag som hatar sprutor, men jag hade tur jag och 3 andra kompisar hade inga lappar så vi fick ringa våra mammor, jag behövde inte om jag inte ville, så jag tog den inte, Emilia behövde inte heller, fast när Elvira och Rosanna ringde sin mamma så behöve dom ta den.

efter skolan gick jag och Emilia direkt till fritids för vi skulle leka, fast vi gick direkt, fast inte direkt och direkt vi var där utanför med dom andra tjejerna, sen ringde mamma och sa att vi skulle komma ner till gatan, när vi kom ner till bilen så satt Hannah och Tilly i bilen, Tilly är Hannahs kompis, och Hannah är min lilla syrra.

när vi kom hem så studsade vi studsmatta och sen satt vi lite vid datorn, sen gick vi upp till vandrande pinnarna och kollade lite, och sen gick vi ner till datorn, där var vi inne på facebook, efter en liten stund så kom jag på att vi kunde ringa Julia, det gjorde vi, när hon kom så satt vi vid datorn och så fixade vi lite med bloggen och sen gick vi ut och studsade studsmatta "igen" och på studsmattan försökte vi göra en video till bloggen, men det gick inte så bra, så vi tog foton i stället, fast sen när vi var klara så gick vi och gjorde en video på ett annat ställe och den ska vi nog lägga ut i morgon, för då ska jag kanske vara med Emilia och Julia i morgon igen..



...................................................................

KRAM EMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0