shoppingen

i dag har jag varigt med 3 kompisar i fältöversten, mina kompisar heter.. " Julia, Elvira och Rosanna" min lilla syrra Hannah var också med. vi åt luch shoppade lite och specielt en sak som var jätte kul, alla hade bestämt sig för en färg, och så tog man alla saker som, ligings, en tröja, kanske en liten kofta, byxa eller skjol, sen tog alla lita assesoarer i sin färg, så liksom allting man hade var i den färgen man hade bestämt.
vi gick runt i typ alla möjliga affärer som, H&M, LINDEX,BIK BOK, och en massa andra affärer, vi var i en affär där vi prövad skor och tog en massa bilder, bilderna på allting lägger jag upp senare eller i morogn.., Julia köpte en kudde till sin store bror som fyller år på fredag och en kläning " lång tröja", hon köpte den som hon prövade mm.. Elvira och Rosanna köpte inte så mycket, vi mest tittade bara, ja.. och jag och min lilla syrra med..

det borde ni också tästa!!

ja.. juste.. vi har en katt och 3 vandrande pinnar.. hihi.. haha :D.. vi köpte dom 2 första i går och liksom terariet och allt som behövs, och i dag när vi endå var i fältan så passade vi på att köpa en till.. :D

ja.. men nu så är klockan 8.. så jag måste skynda mig till T-V:n

oj.. jag glömde nästan.. om ni undrar varför headern är så liten, ja det är för att det blev ett litet fel, men det ska säkert fixas..

K
R
A
M

E
M
M
I
E


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0