sista dagen i skolan

fredag!

i dag är det fredag, och sista dagen i skolan.
som alla fredagar i skolan så hade vi lektion, fast det är inte det det som är det som alla fredagar. Utan vi har våran 10:rast 9:30 istället för 9:45.
på rasten dansade vi makarena dansen, det var jätte kul.


de jag, Elvira och Rosanna hem till mig.
jag bytte om till fotbolls kläder och åkte och hämtade Josefine.
När vi kom fram till träningen kuunnde Rosanna inte spela, hon hade stukat foten på gympan.
vi har träning från 15:00-16:30.

Efter träningen lämnade vi Elvira och Rosanna homma hos dom, sen Josefine.
innan hade jag, Elvira och Rosanna pratat om att sova över, men dom kunnde inte. :(

Länktar värkligen tills imorgon bitti "eftermiddag" och kvällen.
på "eftermiddagen" ska vi spela fotbollsmatch.
På kvällen ska vi och Elvira och Rosannas familj till Emilia oxh äta middag.

Jag och pappa var precis och handlade,


 
testa det, det är jätte gott.!

åt precis en god middag, TACKOS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0