skolan, Fotboll och nu.. Hemma..

morsning bloggen!

i morse vaknade jag som vanligt, fast väldigt glad, över att det var fredag.
sen gjorde jag mig i ordning mm..
vi började skolan som "vanligt" 08:15.

vi började med läxförhöret " svenkan ", "veckans ord".
sen skrev våran fröken "Irma" upp på tavlan olika punkter vad man skulle göra...
om man inte var klar med första punkten skulle man göra klart den punkten och sen göra andra.

jag hade redan gjort klart engelskan och matten, så jag gjorde Huset.
Huset är en egen kapitel bok som man skriver i,  det är faktiskt väldigt roligt.
sen gick dagen väldigt snabbt.
OJ! jag glömde nästan, vi kollade också på 4a:s pjäs, sen gick vi direkt ner til gymnastiken.

efter gýmastiken så duschade jag och Hanna inte, för vi skulle ju åka till fotbollsmatchen.
innan vi åkte dit så gick vi in på en liten affär och åt lite.
jag åt natcho tallrik och Hanna åt pizza.

när vi kom dit så värmde vi upp lite coh sen så körde vi igång..
ja.. det gick inte jätte bra direkt, jag vet inte riktigt vad det blev men ja.. vi vann inte i varjefall, men det gör ingenting det är ju viktigast att ha kul.
eller?

nä matchen var slut åkte vi och hanlade lite och nu sitter jag här och bloggar.
sitter också och chattar med Julia..

KRAM EMMIE


Kommentarer
Postat av: Julia

Cool blogg ;) Uuuunndraa vem som har designat den??

2010-04-17 @ 08:43:36
URL: http://shuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0