Tisdag..

Hej.. hej alla fina/söta bloggtittare!

är med Emilia och Julia, Elvira och Rosanna gick precis för dom skulle gå på fotbolls träningen, fast lite skumt, träningen börjar kl: 18:30.. men aja..
jag ska inte gå på fotbolls träningen för jag är förskyld och har hosta :D

vi har varigt ute och tagigt bilder, typ lite bilder till den nya headern "igen" och lite annat..

i dag var det helt OK i skolan, fat jag försov mig typ en timme.. hehe..
aja.. dagen började med music sen läsförståelse, lektiaon rast mm..
sista lektionen var slöjd, vi har bytt grupper så idag hade jag träslöjd.. hihi..

efetr skolan så gjorde vi glass och läsk test, vi tog bilder och så vidare, vi tog bilder som jag ska lägga in sen..

just nu sitter vi och väntar på att min lilla syrras kompis ska komma och hennes store bror och hans kompis..

K
R
A
M

E
M
M
I
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0