Sköndag - Stranden ♥

Ledsen för låg uppdatering men jag har haft grymt kul ^^

Skolan idag var rätt kul.
Vi hade bild sista lektionen och på rasten bestämde några tejer att vi ska åka till **********.
När vi hade bild gick några tjejer och några från peralellklassen ut och kollade på när 5:orna dansade.
Vi stod där bak som en kul gräj ocg hängde med.
När dom dansat klart kommer våran music lärare fram och frågar om vi ville dansa deras dans en gång, det gjorde vi.
Haha, man kan ju inte direkt säga att det gick så värst bra, men det var kul ♥

Efter skolan cyklade jag till Julia, där lämnade jag mina saker, sedan cyklade vi ner till stranden.
Vi hade bestämt att Wille, Jacke, Gabbe, Simone, Isabelle och Indra skulle komma dit också.
Vi pratade, körde wollyboll, kasta lite med bollen och fika, det var as nice ♥
När vi åkte hem åkte jag hem till Julia och hämtade mina saker, sen cyklade jag hem.
 

Ooo..orkar inte vända på bilden/bilderna just nu..




Haha, en riktig cooling ^^


Han också ^^






Gawhh, nu ska jag göra läsan!!

Kommentarer
Postat av: Julia

cooling med min tröja ^^

2010-06-02 @ 21:29:03
URL: http://shuli.blogg.se/
Postat av: simone

läsan :)

du glömde att skriva att wilda var med

2010-06-03 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0