Dagen..

Jag kom till skolan 8:15.

Sen pratade vi lite och bytte om.
ca: 8:30 kom ettorna.

Och vi körde..

Efter pjäsen bytte vi om.
Och samlade vi oss i klassrummet.
Vår fröken sa att vi skulle gå ut och ta lite klass bilder.
Efter bilderna sa hon att...

Vi skulle få gå och köpa klass eller SLUSH i den lilla affären.

Alla blev jätte glada.

Jag och Hanna delade lite.

Jag tog SLUSH och Hanna tog daim glass.

När vi kom tillbaka till skolan hade vi rast, till 11:40.
Då vi åt lunch.

efter lunchen hade vi rast i typ.. 20 minuter.
Sen gick vi in.
Vi bytte om och sen kom förskolan.

När vi spelat klart och bytt om.
Gick jag, Hanna och Emilia hem till mig.
Vi badade vattensprida, och hoppade studsmatta.

..Hannah..
Min lillasyrra har ju gjort illa sig på studsmattan.
Så när mamma och Hannah kom hem från sjukhuset.
Kom hon hem med gips, från foten till knät.

Här kommer biler..


Hannahs ben.


Jag, innan vi bada i vattenspridan.


Hanna innan.


Emilia innan.


Jag efter.


Hanna efter.


Emilia efter.


Haha.. vi, jag och Emilia.


Vid poolen, i helgen kan man kanske bada.


Våra skuggor.
Jag till vänster, Hanna i mitten och Emilia till höger.


Noger i handen.






Chokladglass med brownie i.


slut..


Emilia..
En sån bikina hade jag också på mig.



Det var dom bilderna.

Och i morgon ska jag vara med Julia, tror att Hanna också ska vara med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0