Glad♥♥♥

Glad glad glad♥

Jag är så glad, efter en härlig kväll med kompisarna nere vid majbrasan där vi stod och sjöng över alla folk...
Vinten rasar.... lalala....
och efter att jag äntligen nu kan ligga och lysna på spotify♥

Jag gillar alla mina kompisar, men hon jag ändå har kommigt närmast på så kort tid är nog Julia♥
Hon
och Elvira och Rosanna ska ju sova här ikväll, kommer bli skit kul..
Länktar♥

V
i kanske ska följa med Elvira och Rosanna och köpa vandrande pinnar idag, men det är inte helt säkert...
Dom har lovat att vi ska göra det i 2 veckor...

Idag kanske jag ska klippa mig, om jag hinner, ska nog klippa lugg.

Nu ska jag nog ligga och lysna lite på spotify♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0