God morgon - videor

Har ni sovigt gott? ja det har jag ivarjefall gjort.
Igår var jag uppe ganska sent, men jag var ju faktiskt på studentfest ^^

Idag ska jag, Hannah, Nathalie och kanske Bob och Johanna, det är min andra kusin och hans mamma.
Vi vet inte riktigt vilken film det blir, efter som att Bob är bara 4 så det måste vara en barn film.
Annars skulle vå gått på sex and the city 2.
Men det är roligare om alla kan följa med.

Vi ska också såklart köpa lördagsgodis.
Vi ska gå till en affär som ligger jätte nära här, dom har allt godis.

Nu ska jag gå och äta frukost ^^


Kramis - kramsången

Kramis - Jag är så kär [Official Music Video]




Schnuffel - In meinem Herzen

Så söta så man nästan svimmar ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0