Miihii.blogg.se = Emmie bloggar♥

Ledsen för låg uppdatering.

Men ni kan räkna med att det kommer vara ungifär samma nivå på uppdaterinegn som idag.

Men när jag kommer hem så kommer det fortsätta som den vanliga vardagen.

Idag spelade vi 1 match.
Den förlorade vi tyvär.
Men om vi vinner mot Danmark på söndag, så har vi chansen att ivarjefall komma 3:a.

Ursäkta mitt språk.

Men ni vet inte hur j*vla kul det är här.

Aja..i morgon ska vi ivarjefall gå på liseberg.
Med alla kompisarna.

Sen om en litestund ska vi äta middag med en massa familjer från fotbollen.
Sen ska vi åka hem till några kompisar och äte efterrätt.

Tyvär hinner jag inte ladda upp några bilder, efter som att vi har ganska bråttom♥

Men om jag hinner så laddar jag upp bilder när vi kommer tillbaka till hotellet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0