En underbardag!

Sitter här med båda facebook och skype.

Snart tänkte jag gåå ut och ta lite frisk luft, och lite sommar/vår bilder.

Men först....:

Idag var dagen, kankse inte världens roligaste.

Vi började med music.
När vi kom upp till klass rummet, tränade jag, Marie och Rosanna på våran redovisning tills skåne.
sen var det rast.
Efter rasten redovisade vi, sen gjorde vi kulliser.
Snyft snyft, vi blev inte helt klara.
Och på Onsdag nästa vecka ska vi visa upp för föreldrarna.

Vissa gjorde också ett hästhuvud och ett drakhuvud:


Ebba, som bliv lite..kladdig.

Jag, med gipsiga händer.
Inte en så fin bild, efter som att jag tog av mig mitt andra linne, ville inte förstöra det.

till lunch blev det, något..ja..äckligt såg det ut ivarjefall.

På lunch rasten spelade jag lite Turbo och King.

När vi kom in efter rasten, fortsatte vi lite med kulliserna.

Sen gick vi ner till slöjden.

På slöjden håller jag på med en smörkniv.

haha.. den här bilden tog jag i smygg/smyg, utan att våran slöjd lärare märkte.

och det här är Emilia som håller på med en skärbräda.

Marie, som håller på med en fågelholk.

Theres, med en skål.

Efter slöjden gick jag till fritids.
Där gjorde jag inte så mycket.
Sen följde Linn,  Rosanna och Emilia med hem.
Julia földe tyver inte med.

När vi kom hem studsade vi lite , och åt glass.

Sandwitsh!

Och nu sitter jag här..
Men nu ska jag nog gå ut, ta lite bilder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0