Äntligen fredag♥

Sitter hemma hos Elvira och Rosanna.

haha, jag har varit här sen jag bloggade sist.

Jag gick inte på fotbollsträningen, efter som att jag har gjort illa benet.
Mamma tyckte också att jag skulle vila benet tills i morgon, efter som att vi ska spela fotbollstmatch.
Vi ska upp kl: 7, typ, för vi ska samlas 8:40.

I morgon kanske jag ska sova hos Elvira och Rosanna♥

Sorry.. för att jag inte skrev om vad jag gjorde i skolan, men jag skulle cykla till Elvira och Rosanna♥
Men nu kommer det -



Idag var det en sjukt bra dag i skolan.

Vi började skolan med svenska lxförhäret, (veckan ord)
Sen hade vi engelska, och matte.
På rasten spelade vi turbo, det är ett slagt bollspel.

När vi kom in efter rasten fortsatte vi med matten.
Sen gick dagen rätt snabbt.

Till lunch fick vi köttförssås♥
På lunch rasten lekte vi bulldozrar, det går till så att man hoppar upp på en annas rygg och sen ska man "sparka" på varandra, med fötterna.
Det var killarna mot tejerna♥

Sen hade vi som bild.

Sista lektionen hade vi gymnastik.
Jag var inte med efter som att jag gjort illa benet, och Rosanna var inte heller med efter som att hon inte fick upp sin gymnastik påse.


Till mellis fick vi macka och överrasknings mellis, efter som att en som jobbar på fritids skulle sluta.
Det blev, chokladpudding.

När jag kom hem satt jag lite vid datorn, och jag och mamma diskuterade om jag skulle gå på fotbollen eller inte.
Och det gjorde jag inte heller.

Sen åka jag till Elvira och Rosanna.
Vi har köpt glass och gjort en sak.

Jag och Rosanna tog Daim och Elvira tog Magnum mandel♥
Sen spådde vi varandrs framtid, haha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0