Festen - Del 2

Sedan åkte alla hem, men jag och Hanna var kvar.
För vi skulle ha klass middag och det var bara 45 min kvar, så det var ingen ide att cykla hem igen.
Ivaf, när alla kommigt spelade vi wollyboll sedan åt vi middag.
Efter middagen badade vi och gick tipspromenad.
I "Mitt" lag var, Noah,Lucas,Elvira,Rosanna,Emilia och Alva vi vann men sen gav Alvas mamma priset till dom och sa att dom skulle ge det till oss, men tror ni dom gjorde det?
Nej..
dom tog det själva,men vi hade ivaf kul ♥


Fotbollsmatch - Efter -

Vihoo...vi vann, 4-0 till oss ♥

Efter fotbollsmatchen åkte vi och köpte glass, sen åkte jag hem och bytte om för att sedan dra till stranden.
Fast den hör gången badade vi inte, vi körde bara wollyboll.
Sen åkte vi hem till mig, där badade vi i typ..en timme..så det har varigt en najs dag idag ^^

Men nu ska jag gå och mysa lite i soffan ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0