<3

tjenare!



jag har tänkt att skaffa en ny header, en lite mer...
cool, somrig,snygg och ovanlig.

ska "försöka" <<, skaffa en i veckan, men om den inte kommer i veckan så kommer den nog någon annan dag.

i morgon är det äntligen torsdag och veckan är snart slut.
ska bli skön med en lång och härligt helg med kompisarna och familjen.
Utan att behöva tänka på läxorna och att man ska gå upp tidigt dagen eftre.
Men det behöver man inte tänka på när det är helg.

jag och Elvira har också tänkt att vi ska börja på dans, vi ska gå i samma grupp.
jag vet inte riktig vad det är för dans, eller jag vet ju om det är ballet eller något sånt, men jag inte om det är mix eller något.


HITTADE LITE ROLIGA TÅRTOR PÅ GOOGLE!




 hihi!!
den här tyckte jag var exta rolig!

ooo....
tyver så har det hänt någonting konstigt med datorn så dom här 2 bilderna kom bara fram.

skulle gjärna vilja ha lite kommentarer, det skulle göra mig jätte glad.
Ni behöver bara skriva "Kram" eller något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0