i dag..

dålig uppdatering!

ledsen för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp.

skolan i dag gick väldigt snabbt men endå väldigt långsam.
vi hade gymnastik och långa tråkiga lektioner.
efter skolan gick jag till fritids, där gjorde jag inte så mycket.
tills EMILIA och ELVIRA helt plötsigt skulle ha värsta lektionen, dom skulle lära Ebba och Alva att åka skeaboard/ skataeboard.haha.
ja..jag fick så klar ingen skeateboard, för EMILIA skulle "såklart" ta en till ELVIRA!
för dom är "typ" bästisar..  eller jag vet inte..
i morogn så skulle jag typ leka med Elvira och Rosanna, men jag vet inte om dom vill det.
eller om dom ska leka med Emilia.

sen tillslut efter mycket otillåtna dumheter, hihi, så gick Hanna, Julia och Linn hem till mig.
när vi kom hem så studsade vi studsmatta mm..

Julia blev lite sen för vi glömde "helt" bort tiden..
men vi hade kul.

just nu sitter jag och sms:ar lite.
och har precis varigt inne på facebook.

ja det här blev ett ganska litet inlägg.
men jag bloggar mer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0