jag är så!!! ledsen fär jätte dålig uppdatering

hej bloggen!

jag är jätte ledsen för så dålig uppdatering, men jag har haftt fullt upp "igen".
när jag är med kompisarna så vill dom aldrig blogga, dt är därför det oftast inte kommer inlägg mitt i dagen.
men  jag ska försöka att bli bättre på det.
men nu ska jag blogga!! x)


tjenare att söta bloggtittare!

i dag har det varigt en jätte bra dag <3
skolan var som en vanlig Onsdag fast med god lunch "spagetti och köttfärssås" mumms...
och sista timmen bild.
vi slutade 14:00.

när vi kom till fritids så var det meningen att vi skulle skeatat, men ramparna var alldeles blötta.
så jag, Elvira, Rosanna och Hanna gick hem till mig istället.

när vi kom hem spelade vi lite kula.
men sen så tröttnade vi så vi ville studsa men det var för blött så vi satte på oss plastpåsar på fötterna.
efter en litenstund kom vi på att man inte kunde hoppa på rumpan så Hanna kom med ennu en ide.
vi gick in och satte på oss plastpåsar på rumpan.

Du tar en plastpåse och sen klipper du hål i båda hörnen längs ner.
hoppar i den som en blöja.
När du klivigt i den tar du en gummisnod tar den det som är löst högst upp.
( så gör du en "blöja" )

när vi blev kalla så gick vi in bytte om, tog ner vandrande pinnerna, tog upp dom, tog ner dom och sen körde vi levande sharader.
det var faktiskt kul.

eftre en litenstund gick vi upp och tittade på HUSET ANUBIS, det är ett program som går 17:45, på nickelodeon.

men nu ska jag plugga lite mer på MEDELTIDS läxan tills i morgon, och äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0