NAJS DAG!!

Shingeling♥

Äntligen sitter jag hemma vi datorn och bloggar. Har precis ätigt en av dom godaste rätterna jag vet nämnligen, Lasange♥
Har ringt till alla min kompisar och frågat om dom har Historie boken tills imorgon, men ingen kan låna ut den.

I dag har vi ju varigt på tekniska museet, det var faktiskt jätte kul.
vi gick runt i TeknOrama, där fick vi gå runt själva. Sen gick vi in i Robotvärkstan, man fick en egen robot som vi skulle få att välta 3 muggar♥

Sen åt vi våran lunch som vi hade med oss, jag hade pannkakor, bulle och fanta.
När alla ätigt upp åkta vi hem, vi tog buss, tunnelbana och gick.

När vi satt på bussen ringde Julia och frågade vart vi var, vi var på väg hem♥
När vi kom hem stod Wilda och Julia och väntade på oss, Wilda hängde med.
På väg hem stannade vi vid den lilla affären "igen".

När vi kom hem studsade vi studsmatta vi, vi lekte världens roligaste lek på studsmattan, sen åt vi plättar.

Tyver så blev det inga bilder från museet.

Ska nog vara med dom i morgon igen♥

länktar värkligen tills i morgon och på lördag.
i morgon är det fredag och sista dagen i skolan, och vi ska ha gäster och gå ner och kolla på majbrasan.

På lördag ska Elvira, Rosanna och Julia sova hos mig♥
Länktar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0