Toppendag!!

Idag har det varigt en av dom bäst dagarna på lääänge.

Vi har spelat pjäs.
Och allt har varigt SÅ BRA!

Det känndes som att det var helg.
Vi kom till skolan, hade vanliga lektioner.

hade kul på rasterna.
13:35 ungifär gick vi till fritids.

Sen direkt efter cyklade jag, Elvira och Emilia till en lite affär.
Där köpte vi kakor till våran pjäs

Sen gick vi jag, Elvira, Rosanna, Emilia och Ebba hem till Amanda.
Vi kollade om Ebbas grejer var ihop packade, hon hade sovigt där.
Det var dom.

Sen cyklae vi tillbaka.

När vi kom dit gick vi upp i klassrummet igen.
Vi skulle egentligen vara där 15:40, men vi kom dit typ..15:10.

Vi bytte om och efter typ 10 minuter kom några killar.
När alla i klassen kom, bytte alla om.

Sen kom alla föreldrar.
Vissa föreldrar hade varigt snälla att fixa fikat och dricka.

Sen spelade vi pjäs.

Jag fick tårta i ansiktet, smaskade, peta i näsan, drog bort prusiluskan och hennes vänninors duk på bordet.
Och en massa andra saker som pippi gör.
Det var ivf jätte kul♥

Efter att vi gjort pjäsen gick jag, Elvira, Rosanna och Hanna hem till Hanna.
Efter en litenstund kom Philippa och hennes lillasyrra.

Vi bytte om till badkläder"

Sen gick vi ut och sprutade vatten på varandra.
Det var jätte kul.

Vi frös jätte mycket.
Hanna sprang in och hämtade handdukar och en stor hink med varmt vatten.
Hon hälde det på oss.

18:30 cyklade Elvira och Rosanna hem.
Och vi gick in.
19:15 åkte jag hem.

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket.

Men nu ska jag äta middag.

Får se om jag kan lägga upp filmen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0