Tisdag

Tjingeling!

Tisdagar brukar egentligen vara en av dom sämsta dagarna på veckan, vi har Music som igentligen är kul om man inte håller på och bara pratar, efter muicen hade vi läsförsåelse.
Sista lektionen var slöjd, vilket är kul men bara träslöjd, inte syslöjd när man har...
Louisbärfis

Dagen gick ivarjefall snabbt.
På fritids åkte jag skeateboard, efter en litenstund kom en "ledare" ut och sa att dom som vill vara med på en lek uppe i skogen kommer dit, samla också ihop ett lag med 2-6 pers.
Jag, Alva, Elvira, Rosanna, Philippa och Marie var ett lag, tror faktiskt att det gick rätt bra.

När jag, Emilia och Hanna kom hem till mig åt vi plättar, studsade och sen var klockan så mycket så Hanna åkte hem.
Emilias mamma hade fått punka så mamma åkte och hämtade henne.

På fotbollen frös Emilia så hon gick och satte sig på bänken.
När pappa kom gick min lilla syrra och Emilia till bilden och väntade på oss.
Efter en litenstund kom dom tillbaka, Emilia hade kräkts.
 
Nu sitter jag här bloggar.
Snart ska jag gå upp och ducsha, Varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0