♥♥♥ Världens skönaste dag ♥♥♥

♥Tjenare♥

om precis hem från den lilla affären. vi köpte glass, för mig blev det en Daim, Elvira och Rosanna tog magnum klassic och Julia tog också en Daim♥

DA
gen gick som sakt snabbt!
vi gjorde pippi kuilliser, hade vanliga lektioner o.s.v.
På lunch rasten spelade jag fotboll med några från mig klass och från A.

När vi kom till fritids skatade vi, har sakt det.
Sen kom Julia och vi ville gå hem, jag gick och klädde på mig, och efter en liten stund kommer Hanna och frågar:

- Vem ska vi gå hem till?

( vi sitter helt tysta  )
då säger Julia:

- kan vi inte gå hem till dig, Emmie?

då ringde jag mamma och fråga, hon var inte hemma.
Vi kunnde inte vara hemma hos Elvira och Rosanna, och inte hos Julia.
Då säger hanna:

- Vi kan vara hos mig!?

- äää.... ska du vara med? säger Julia

- Ja... ni sa ju att jag fick det, när ni stod¨och pratade.

- ne.. det sa vi inte!?
 
- nehe... Då behöver inte jag vara med då..
sen gick hon.

Men tillslut gick vi hem till Elvira och Rosanna, och nu sitter jag här och bloggar♥

Bloggar mer när jag kommer hem♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0