At the hotel♥

Kom hem för en litenstundsen.

Jag, Hannah och Oliver har varigt på disco.
Det var..kanske inte jätte kul.
Men det var inte SKIT tråkigt heller.

Sen kom Olivers mamma och hämtade oss.
Vi åkte till en resturang.
Där åt jag majskolv, till förrrät.
Spagetti och köttförssås, som varmrätt.
Och vanilj och cholkadglass med chokladsås till efter rätt.

Dock har jag inga bilder, bara på disco - outfiten♥ -



Och nu när jag ändå håller på, så ska jag visa mina 2 ena kusiner som bor i göteborg.


Daniel - 21 år.


Nathalie 18 år [Min lilla syrra, bredvid]

Och en liten sista sak.
Frågestunden.
Tyvär fick jag ju inte kommenterer.
Så jag tror nog att jag svarar på kommentarerna någon annan dag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0