Fullt upp eller.. JA!!

Kom precis hem från fotbollsträningen.
Det var som vanligt ganska hårt men endå kul.
Vi spelade match o.s.v.

hehe...
känner mig så glad just nu.
Jag har typ hela veckan och nästa vecka full.

I morgon ska jag typ vara med Julle och hjälpa henne med sin fest, som hon antaglingen kommer flytta tills på söndag.

Sen har jag Elviras och Rosannas 11:års fets att fixa.

Sen har jag min och Emilias fets att fixa.

Min, Julles, Elvira och Rosannas tidning.

Och sen har jag min egna 11:års fest att fixa.

Nästa helg ska jag åka och spela fotboll i göteborg.

På söndag nästa helg har Hanna sin fest.

På lördag är vi bort bjudna.

Jag, Elvira, Rosanna och Julia ska till Jacob med Gabriel på lördag och titta på film.

sen har jag antagligen inget mer♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0