Middag

Haha, sitter och äter middag.

Har inte hunnigt äte för efter Julias fest cyklade jag, iss, Simman och Julia hem till mig.
Där badade vi, Jacke och Gabbe och 2 andra killar kom till min gata, där pratade vi lite.

Sen fortsatta vi att bada.

Vi åkte runt jätte länge för att komma till Jacke, Gabbe och dom andra.
Men dom lurade oss hela tiden, så vi träffade aldrig dom.

Haha..
Synd asså.
Men ni skulle ba vart med.
På väg till en park cyklade vi i en liten backe, där var det en liten hund som sprang och skälde.
Jag tänkte sakna ner för att kolla..
När vi märke att den spran efter oss.
Simman cyklade sist, så hunden kom till henne.
Det såg helt sjukt ut.
Vi började gap skratta, men vi tycke endå synd om henne.

Tillslut när ägaren kom ut och hörde att hon skrek ( Simman gömde sig bakom sin cykel ) så tog hon hunden och gick fram till Simman.
Hon frågade om allt var okej och sa att allt var hennes fel.
Dom satt uppe på altanen och trodde att hunden var där, men den var ute på gatan..
Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0