Sista dagen innan skolan börjar♥

sitter hemma och gör ingenting.
Jag var på ett ställe idag, vi åkte 10:00 och kom hem 16:45.
När vi kom hem igen satte jag mig på cykeln, jag åka för att möta Elvira, Rosanna och Julia♥

Vi gick till en affär, jag köpte en glass, dom andra köpte också lite saker♥
Vi mötte Jacob, Noah, Sebastian, Lucas, Fredrik och Buster.

Vi cyklade upp till skolan, där gick Elvira, Rosanna och Julía upp på skolans tak.
Själv gjorde jag det inte efter som att jag är höjdrädd!

Killarna jagade oss med sina cyklar, vi lotsades att vi cyklade upp på en okänd tomt, det var Elvira och Rosannas.
Sen cyklade vi där ifrån.
Efter en liten stund Ringer Noah och ba: vart är ni? vet ni vart parken är, isåfall kom inte till gungan.
Julia svarade att vi inte visste vart parken låg, fast det visste vi.
Vi cyklade dit, där satt Noah, Jacob och Lucas och gunga.

Jacob frågade om vi ville hoppa på, det gjordre vi.
Det känndes nästan som att vi skulle flyga av, Jacob gjorde jätte hög fart♥

Ivarjefall, dom cyklade iväg upp i skogen, Noah skulle köra oftpist med cykeln!

Julia behöve cykla till sin pappa.
Jag möte pappa, vi cyklade hem.

Nu sitter jag här och gör nästan ingenting, ska snart kolla min statisik♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0