Söndag♥

Ledsen för låg uppdatering.

Men vi har varigt och shoppat idag och varigt hemma hos Julia.

Tyver så fick jag inte med mig några kläder hem, efter som att alla kläd affärer var stängda.
Men jag fick ivarjefall med mig ett lyckotroll hem, och en ny designad mobiltelefon.

Vi var nämligen inna på bokhandeln, där köpte vi bokstäver som vi satte på.
Tyver kan jag inte ta några bilder för vår kamera och dator är c*.
Men pappa har tagigt hem 2 nya datorer nu.
Och så väntar vi på att en Mac ska komma hem också.
Men vi pratade om att åka och shoppa i veckan igen.

Men när jag fyller år, vilken jag gör på en speciel dag i juli så ska jag önska mig en kamera.

ivf, när vi kom hem från shoppingen, åkte vi hem till mig.
Vi studsade lite, och sen ringde Julia och frågade om vi ville komma hem till henne och äta bullar och tårta.
Det gjorde vi, efter som att hon fyller år idag♥

När jag kom hem åt jag middag mm..
och nu sitter jag här.

Hinner inte blogga mer nu, ska försöka hinna göra min önskelista♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0