Super duper glad♥♥♥♥♥♥♥

Jag är typ världen gladaste i hela världen just nu♥

Egentligen kunnde jag inte gå på Julias fest, men Julia kanske kan flytta sin fest♥
Julia och hennes mamma ska prata om det!!!

Vi kom för en liten stund sen hem.

Skolan idag var som en vanlig måndag, Rolig/tråkig!
Det som var tråkigt var att..... hihi... jag vet inte♥
Men det var som kul var att vi bestämmde att vi skulle gå hem till Jacob på lördag igen, Gabriel skulle också komma dit.

Jag Julia, Elvira och Rosanna har en skvaller tidning, min lilla syrra Hannah kanske också ska vara med♥♥♥♥

Men nu hinner jag inte blogga mer♥♥


Kommentarer
Postat av: jacke

jacke* -.-

2010-05-03 @ 21:06:30
Postat av: Emmjie

2010-05-04 @ 17:00:36
Postat av: Emmie

Är du jacke!!??

2010-05-04 @ 17:01:10
URL: http://denna blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0