Har du haft fullt upp eller?? JA!!

Ledsen för låg uppdateirng, men jag har värkligen inte hunnigt!

Dagen gick rätt snabbt faktiskt.
Vi Hade läxförhör på Historian, vi hade matte och Vi målade kulliser♥

När vi arbetade med arbetsschemat fick vi lysna på musik efter som att Wilson var där.
Men när Irma kom tillbaka sa hon: varför lysnar ni på musik? Stäng av det, genast.
Man ba: äää... kan man inte enns få lysna en litenstund!?

När skolan var slut gick Jag, Elvira, Rosanna, Julia, Ebba och Indra hem till Julia.
Där hittade vi en bok som var i deras bokhylla.
Jag tog fram den, och började läsa, högt.

Vi skrattade på oss, Det var en dagbok med hår och nallepuh på.
Hon hade stavat fel i den, efter som att hon hade skrivig den när hon var liten.

Sen gick vi ut och satte oss på studsmattan.
Vi tänkte på vad vi skulle ha för slags film.
Tillslut kom Ebba på att vi´kunnde gör så som Julia hade skrivit i dagboken♥

Det gjorde vi♥

Sen gick alla hem, och nu sitter jag här.

När filmen är klar, kommer vi troligtvis lägga upp den på youtoube.
Jag kommer säga till när den är klar, och när man kan söka på den♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0