Skit kul dag!

Värdens bästa dag♥

Idag när jag vaknade åkte vi till fotbollen, det blev 2-2.
Sedan åkte jag hem och duschade!
Jag åt lite innan jag åkte och hämtade Elvira och Rosanna.
Vi åkte till den lilla afärren, där möte vi Julia.

Jag köpte en stor marabou.
Rosanna köpte en risen.
Elvira köpte två påsar haribo.
Julia köpte två läsk, fanta och kola.
Fast hon och Wilda delade, så när Wilda kom till Jacob och Gabriel gav hon Julia pengarna för ena drickan.

När vi var hemma hos dom, tittade vi på Titanic.
Under filmen kom det en massa sms till Julia, dom var från Noah.
Dom pratade lite, och sen kom Julia till att vi var hemma hos Jacob och Gabriel.

Julia skickade en bild till noah där don var typ..25 cm från varandras mun.
Vi skulle lotsas att Julia redan fått en ny pojkvän.

Vi hade så j*vla kul.

Mitt i filmen gick vi ut och studsade, vet sved skit mycket i fötterna.

haha, vi bestämde att vi skulle göra det här varje lördag, om alla kan!
Haha, ska också tvinga Elvira och Rosanna att vi ska ringa dom i morgon!....


 Men nu hinner jag inte blogga mer, ska säga till dom att vi ska ringa jacob, haha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0